Direktlänk till inlägg 14 september 2010

skevheten.

Av aggie - 14 september 2010 10:46

hur är det möjligt att det fortfarande går att skratta, skämta och klaga när döden är trehundra meter bort?


tågolyckan som försenade tåget: en 15-årig flicka. ihjälkörd. trehundra meter från stationen i centrala stan.


hur kan världen vara så skev?

 
 
alice.

alice.

14 september 2010 10:54

Sv; Fattar inte riktigt, presentationen på första sidan? Det är morgon, förklara, haha.

http://sommarregnsdans.bloggplatsen.se

 
alice.

alice.

14 september 2010 11:06

sv; aah, okej, såhär, Gå in på inställningar, färger & utseende, då kommer du till presentationsrutan.

http://sommarregnsdans.bloggplatsen.se

 
alice.

alice.

14 september 2010 11:14

Sv; Det var så lite fina. Lycka till med allt, och fråga gärna om det är nåt mer. Puss.

http://sommarregnsdans.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aggie - 17 september 2010 08:57

katastrofalt  fet. fruktansvärt svag.    hade inte jag bestämt mig? skulle inte jag lyckas den här gången?    fyfan. började med att jag inte klarade av att dricka nutrilette igår, så sjukt äckligt ju. mår illa så lätt, höll på kräkas. åt 2 c...

Av aggie - 15 september 2010 19:14

många av mina favoritbloggare har kommit att bli mina främsta förebilder.  det är så enkelt att ta del av deras åsikter, deras tankar, våra likheter, det jag beundrar.    när förebilder krossas däremot, då krossas också en bit av mitt hjärta. l...

Av aggie - 15 september 2010 18:29

efter en evighet (4 timmar...) på tåget är jag tillbaka i stockholm.  känner mig... oinspirerad. ledsen. ensam på ett dåligt vis.  om det finns någon stockholmsbo som läser och vill ta mig under sina vingar, hör av dig.      på fredag har v...

Av aggie - 15 september 2010 10:43


   idag åker jag tillbaka till stockholm. till skolan, pulsen, ensamheten, gemenskapen. både skönt och lite jobbigt.    har hunnit med en halvtimmas promenad nu på morgonen. och tre stycken kakor. fan.  imorgon börjar jag i alla fall med nut...

Av aggie - 14 september 2010 18:51

vet att jag redan skrivit fem inlägg idag. ibland kan inte sånt hjälpas. jag får väl verka och vara tjatig och livlös, men när lusten att skriva knackar på måste man släppa in den för att få ur sig orden.      finns så mycket jag vill göra och ...

Presentation


om att väga 73 kg men vilja väga 57 kg. om att komma dit. om en 17-årings andra tankar. om att bo ensam i huvudstaden med en familj i södra norrland. om att bara skriva det jag känner.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards